Monday, January 31, 2011

hujan pun jalan jugak!

assalamualaikum.ngee.ohhh sejuk2.dah pukul 3petang tp macam pukul 7 pagi je.sejuk-sejuk.berselimut la apa lagi.penat-penat.baru je balik dari jb.haha.kira percutian juga la walaupun balik kampung sendiri.hahaha.tidur sana 3hari 2malam.gila sejuk jb macam cameron.serius.aku tak terfikir pula hujan lebat sangat so memang tak bawa baju sejuk la kan.umm.tengok semalam air sg jb tu dah sama paras batu besar tu.umm.nak ambil gambar.tapi dah kena marah.haha.sebabnya?air deras beb.silap-silap ari bulan dengan aku sekali hanyut.minta dijauhkanlaa kan.tujuan balik kg?sajala lagipun semalam ada kenduri kat umah makcik aku,so da alang-alang balik tu boleh la tolong apa yang patut.melayan anak sepupu 4orang.huhu.budak-budak ni memang rapat dengan aku.sampai tidur malam pun tidur dengan aku.huhu.oke,melayan dorang.bila main gaduh.dah gaduh menangis pula.haha.bukan aku yang buat pun.pujuk je lah kan.hehe.abah dan ibu sedekah kan daging kambing buat kari.ummm nyummy kot.aku dan keluarga memang xmakan sebab aku tolong bela kan?tengok anak along ana,si dialana dan hasha ni makan macam terangkat je.umm.telan air liur jela mak ngah,..ari jumaat malam tu aku belanja sebiji kek mocha.ahhh nyummy nya.sambut besday abang,along,epan,mama dan hasha.ala bukan banyak pun aku beli sebiji je sekali sekala mak ngah nak belanja kan.si epan sampai xmau gi silat la sebab nak potong kek punya pasal.hahaha.kelakar dorg.apa pun bercuti kat kampung memang best laa.betul.

nyummy.ni makngh punya.haha


kasih sayang seorang kakak untuk adik tersayang.



sedap ni makngah,dia berkata

tengokla aksi danial n epan bersama mak usunya

 
wan cik tersayang bersama epan.





No comments:

Post a Comment