Monday, January 31, 2011

BBQ di sungai ke?

Assalamualaikum.sapa kata bila hari hujan kita tak boleh jalan?sila angkat kaki sekarang.haha,bolehla nak gi jalan,tapi sediakan la payung dulu.senang kalau berlaku apa-apa nanti.ummm.tengok aku hujan-hujan pun nak merayap juga.nasib baik kat kaki tak ada cop hitam besar aka tahi lalat.hahaha.ala aku jalan gi jb je pun bukan jauh pun.ingatkan nak berkhemah laa konon tepi sungai.dah air pula deras semacam so tak jadi laa berkhemah.tapi yang bbq tu jadi tau.best2.delicious betul ibu,along dan mama masak.menu malam tu nasi goreng kampung,ayam,ikan,udang dan macam-macam lagi.rugi tak makan banyak.tapi nya tangki aku pun bukan besar mana so kata orang makan tu biarla berpada-pada tinggalkan la untuk orang lain gak.hehhe.cuaca pada malam tu pula hujan,dah la sejuk kan dapat pula makan panas-panas,memang masyuk laa.huhu.habis je kemas-kemas semua sepupu,mak aku,adik beradik dan anak-anak buah layan tv pula tengok MENANTU TIK TOP.haha.apa lagi kan,bergelak ramai-ramai la depan tv.best sampai tertidur aku.hahaha.nanti boleh la wat lagi kan ibu?ajak semua family pula mesti best.eee I LOVE YOU laaa BBQ.hahahha
macam2 ada.uhhh.sedap

udang ni la yang membuatkan aku bergatal 1malam.

si dialana sibuk nak tolong jugak
hujan lebat sangat la bbq ats kedai je

posing jangan tak posing.eh kipas tu?
 ala gambar tak berapa nak clear pulak.takpe lah janji ada juga gambar kan.hehhe.
model kecil ni dialana,anak buah aku yang ke4.comel kan?macam mak ngah dia.tapi nangis bukan main kuat.hahaa.tapi bila dapat main dia senyum lagi la cute.huhu

No comments:

Post a Comment