Monday, November 26, 2012

Cuti versi saya


Assalamualaikum.Hai apa khabar?Okay as usual harapnya semua okay tak ada sedih-sedih.Minggu terakhir sebelum pulang ke UiTM Machang.Rindu sangat dan terpaksa pulang dah.Kuliah akan bermula pada isnin 3hb Dis.

Sorry lama tak update.Chewahhh.Konon ramai la baca ni.tak apa-apa kita andaikan ramai yang baca la kan.Haha.Tidak.saya tak mahu publisiti murahan.Cuti sebulan lebih ni saya saja menyibukkan diri.Saya ikut parents saya keluar bekerja.So tired seriously awak tak jangka yang ibu bapa awak bekerja sangatlah penat.Dan saya rasa sebagai seorang anak,saya belum menunjukkan prestasi atau tindakan yang membanggakan ibu bapa saya.So sad.Tapi saya akan berusaha semampu mungkin untuk capai impian tu nanti J

Saya nak gapai bintang.Bulan saya dah ada dalam hati.Haha.Acah je.Cuti haritu saya sangatlah suka dapat pergi I-City.Percaya ke tak,kalau saya kata i-city tu ada dalam check list nak dicapai untuk tahun 2012?Alhamdulillah ibu bapa saya yang baik hati telah tunaikan hajat saya.Tapi akak  dan adik kesayangan saya tak ikut.So sad tak ada gambar mereka.Tapi abah saya kata,nanti boleh pergi lagi.Hooreyyy.

I-city ni bila weekends dan cuti umum sangatlah ramai orang.Nak-nak sekarang ni tengah musim cuti sekolah dan Waterfall dia dah buka,lagi la ramai orang.Okay bayaran masuk untuk letak kereta dalam hanya RM10 untuk 24 jam.Lepas 24 jam tu harga lain pulak la ya.Kalau korang tengok kat sini banyak sangat lampu.Dan lampu tu yang menerangi malam Deepavali saya.Hahaha.I-city buka dari pagi since dah ada waterfall ni dan tutup jam 1 pagi untuk sesi malam.Malam tak ada dah la waterfall tu siang je,malam adik abang akak pakcik makcik tengok lampu je la ya.Romantik J

Saya nak update lagi.Tapi nanti ya,Mengantuk J Esok rasanya nak berkhidmat untuk ibu bapa saya.Hadiah sebelum pulang ke Machester.Membasuh peti J Sebelum tu saya bagi hadiah gambar kat bawah tengok tau.Okay awak-awak semua jaga diri elok-elok ya.Jaga iman jaga hati jaga diri.Dan saya sayang sangat BH family. –Yang sentiasa comel Nadiah Binti Badrul Hisham J

dengan ibu saya.Orang kata muka saya sama ikut ibu.Suka :)

saya suka lampu tu macam tanglung

Gambar dari belakang lampu merak :)

Tengok ramai kan orang?

Syurga saya.I Love Y ou abah n ibu

pemandangan atas

lampu
 p/s:Ohh ya kat I-city ni ada kemudahan hotel,atm,kfc,cool blog dan lain-lain.
Sesuai bawa anak-anak dan keluarga datang sini.Selamat berkunjung :)

1 comment:

  1. Muka awak lg tembam dr mak awak. Haha. Kuat makan duduk Machang eh? Makan budu :P

    ReplyDelete